3 saker jag ser fram emot
- Julafton
- Årets första snö
- Halloween
 

3 saker jag gillar
- Kaffe
- Att lyssna på podcasts
- Lösviktsgodis
 
Det bästa kaffet kokas utomhus över öppen eld.


3 saker jag inte gillar
- Senap
- Att stressa
- Att prata i telefon

3 saker jag vill
- Resa till något varmt land
- Gå en kurs i matlagning
- Kunna springa milen på 45 minuter
 
En dag när jag tog mig ut på en löptur här i Potsdam.


3 saker jag borde
- Läsa mer kurslitteratur
- Träna mer löpning
- Skicka vykort hem till Sverige


3 saker jag kan
- Laga mat
- Dricka stora mängder kaffe
- Byta däck på min cykel (nästan iallafall)


3 saker jag inte kan
- Hålla takten
- Ta hand om blommor
- Skämta på engelska ( jag har försökt flera gånger men ingen verkar förstår mina skämt :/ )
 

3 saker jag pratar om ofta
- Mat
- Kaffe
- Hur mycket jag har i att göra i skolan
 

3 saker jag önskar mig
- Kitchenaid
- En lägenhet
- Bra syn
 

3 saker jag blir lugn av
- Att ta en fika med kompisar
- Vara i stugan
- Gå en promenad
 
En av världens bästa platser.
 

3 saker jag blir stressad av
- Att inte ha koll på läget
- Att vara sjuk
- Olästa mail
 

3 saker jag ska göra i helgen
- Plugga
- Åka kanot (förhoppningsvis)
- Sova ut!
 
Senaste vi åkte kanot, så mysigt!
 
3 saker jag gjort den senaste veckan
- Besök Montreal
- Ätit äppelpaj
- Pluggat

2 kommentarer

Catharina

02 Oct 2015 13:03

3 bästaste saker med Gabriella:
Att du kommer hem till jul
Att du är min dotter
Att jag älskar dig

Svar: Bästa mamma, jag älskar dig också!
Gabriella Karlsson

Emma

03 Oct 2015 18:29

Tre bästaste saker med Gabbi del 2:
Att du är världens bästa syrra
Att du kommer hem snart
Att jag älskar dig mega mycket.

Svar: Men desamma, jag älskar dig! <3
Gabriella Karlsson

Kommentera

Publiceras ej