Dagarna går i ett här och jag kommer knappt ihåg vilken dag det är. Men nu har tempot lugnat ner sig lite och jag har inget som ska lämnas in förrän på måndag. Imorgon ska vi iväg ett gäng och bowla och på lördag hoppas jag att jag hinner gå och se när skolan ishockeylag spela match.

Jag har faktiskt tagit en massa bilder här bort men jag har inte hunnit visa alla så nu kommer en massa bilder.
 
 
Ytterligare två bilder från vår hike, det var så vackert upppe på toppen.
 
För någon vecka sedan var det "study abroad day", vilket betyder att alla utbytesstuderna berättar om deras skola och hemland för alla Clarkson studenter som är intresserade att åka iväg på utbutesstuder. Det var många som kom förbi och pratade med oss så jag hoppas att någon av dem kommer upp till Luleå.
 
Lydia visade mig en butik som säljer gott kaffe (!) men det är dyrt. För 500 gram kaffe betalade jag närmare 160kr.
 
En morgon lagade Emil amerikanska pannkakor till oss!
 
 Innan det blev november och mörkt redan vid fem kunde jag sitta utomhus och plugga, här är hitta favoritställe.

Kommentera

Publiceras ej