Nu har det snart gått två månader sedan jag landade på amerikansk mark. Tiden har gått fort och jag är redan halvvägs igenom denna utbytestermin. Jag trivs här och jag är väldigt glad att jag har valt att åka iväg. Dock finns det några saker som jag saknar från Sverige. Förutom alla nära och kära ( som jag saknar så mycket! ) så finns det några saker jag saknar:
 
- Gott svenskt kaffe
- Lakrits
- Att fika i timmar
- Svenska tvprogram (speciellt på spåret och hela sverige bakar)
- Att cykla
- Kranvatten (Det går att dricka vattnet från kranen här men det smakar inte gott)
 
 Min fina syster som jag saknar så mycket!

1 kommentarer

Emma

14 Oct 2015 09:34

Åh saknar dig supermegajättemycket! När du kommer hem ska jag bjuda på äkta perkolator kaffe!!

Svar: Ja så mysigt! :D
Gabriella Karlsson

Kommentera

Publiceras ej