Nu är klockan 08:50 och jag ska snart bege mig till universitetet för veckan första lektion.
 
 
Jag har hunnit med att förbereda mig inför vecka nu på morgonen. För att ha koll på alla inlämningar och prov så skriver jag upp allt i mitt anteckningsblock. Det är så skönt att ha allt där istället för att komma ihåg allt i huvudet. Såhär ser denna vecka ut, ett quiz i kvalitén på tisdag, laboration på tisdag, ett kemiprov på torsdag, inlämning i SAP på fredag. Som vanligt ganska mycket att göra men det ska nog gå bra.
 
På fredag ska jag och Carro följa med Lydia hem till hennes hemstad. Vi kommer åka på fredagförmiddag och kommer tillbaka söndag. Det ska bli kul att få komma hem till en amerikansk familj och ta den av den "riktiga" amerikanska kulturen.
 
Ha en bra måndag, puss!

Kommentera

Publiceras ej